duminică, februarie 21, 2010

Paphos si Makis

Am decis sa vizitez Paphos pentru ca am aici un prieten pe care nu l-am mai vazut de vreo zece ani. L-am sunat cand am ajuns in Cipru si m-a rugat sa-mi rezerv o zi sa-mi arate orasul in care locuieste. "Re Gianina"...asa mi se adreseaza...cred ca e un fel de bre:))..cert e ca am imprumutat asta de la el si de cate ori vorbim il strig"Re Makis"..:)). Dupa un drum relativ scurt am ajuns in Paphos care m-a fermecat de la intrare, mult mai verde decat celelalte orase cipriote, si de departe a ajuns preferatul meu. M-a asteptat la intrarea in oras cu un Re Gianina strigat...si pupaturile zgomotoase si lipicioase pe care le uitasem... Fara sa m-a intrebe daca vreau sau daca mi-e foame m-am trezit direct la masa..intr-un mic satuc langa Paphos. Al nostru intre timp a intrat in politica si a devenit viceprimarul Paphosului, in consecinta masa pe care a organizat-o pentru mine a fost in compania unor oameni de stat, printre care si ministrul agriculturii ...n-ai fi zis dupa simplitatea cu care s-au comportat. Satucul..un loc de vis...ca si terasa lui Iorgu...mancare...brr...fara numar...oamenii astia exagereaza cu papa. A urmat turul orasului, cafelutza pe o terasa in port...mi-a aratat cele mai grozave hoteluri ..de departe cel mai frumos mi s-a parut Elysium Hotel, mormintele regilor, restaurantele familiei lui...si tot asa toata ziua.
Cert e ca a fost o zi minunata cum n-am mai avut de ani intregi. Sper sa reusesc sa-l vizitez mai des, mai ales ca al nostru mi-a aratat cateva optiuni de afaceri cu Cipru doar sa reusim sa ne vedem mai des decat o data la 10 ani. Orice s-ar intampla Makis e un prieten minunat, chiar daca prietenii ma acuza ca-mi pastrez in fiecare colt de lume un barbat de rezerva in cazul in care nu ma marit pana 40 de ani....:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu