joi, octombrie 28, 2010

Coup de foudre

vaii...cum sa crezi in asa ceva? Pare imposibil pentru o persoana rationala. Dar se pare ca exista persoane care au experimentat senzatia. Cica te loveste ca un tsunami, nu mai respiri, nu mai mananci, nu mai dormi, te anuleaza...definitiv..:))...si nu te poti gandi decat la persoana respectiva. Iata....deci trebuie sa fie cumplit de nasol...si divin in acelasi timp. Dar daca te gandesti putin ... e dragostea perfecta, totala, coplesitoare....
Cand iti alegi pe cine sa iubesti (sa fie frumos, destept si devreme acasa)...parca nu mai e dragoste...doar o conventie...convenabila...:)). E adevarat ca e posibil sa convietuiesti caldut toata viata asa cu o dragoste rationala. Dar parca e pacat sa nu ai parte de coup de foudre, cu toate riscurile pe care le implica.
Si am si un exemplu: doi prieteni apropiati (ea extrem de frumoasa, el extrem de destept), s-au cunoscut acum 15 ani la o petrecere si in dimineata de dupa petrecere el a propus sa plece in lumea larga...si plecati au fost. S-au intors acum cativa ani in Romania. Acum doua zile am iesit cu ei la o cafea..si ... printre diverse discutii ...ajungem la sentimente....la care ea imi marturiseste emotionata: il iubesc atat de mult incat uneori e dureros! Mi sa parut cumplit de frumos ... si a inceput cu un coup de foudre ...

http://www.youtube.com/watch?v=V8qWFt1eT_8

Un comentariu:

  1. Dupa parerea mea toate relatiile ar trebui sa inceapa asa :).Este un MUST HAVE al tuturor relatiilor!!!!!

    RăspundețiȘtergere