miercuri, august 12, 2009

Oberon / Scio

Acum cativa ani am fost la cateva sedinte de scio - diagnosticare si tratare cu biorezonanta. Am trecut peste si n-am continuat terapia nefiind convinsa de utilitate. Anul trecut in urma unor invstigatii mi-am descoperit intoleranta la gluten, hipotiroidia si noduli tiroidieni (analize, ecografii...). Saptamana trecuta prin bunavointa unor noi prieteni m-am testat din nou cu biorezonata (ei avand un aparat Oberon acasa) si surpriza....aparatul mi-a diagnosticat cu o exactitate uluitoare problemele cu tiroida si celiachia. Nu stiu care este utilitatea acestui aparat in tratarea bolilor pe termen lung dar in diagnosticare e fabulos. Nu numai ca iti da un diagnostic exact asupra bolilor din prezent dar iti poate spune chiar si ce predispozitii ai sa faci anumite boli in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu