miercuri, martie 16, 2011

Esente si obsesii




Daca am fost cu adevarat fidela in viata asta, atunci am fost fidela miresmelor. Una din primele iubiri a fost Fleur de Fleur/Nina Ricci...cu care m-am iubit o singura data. L-am primit cadou acum 14 ani si de atunci n-am reusit sa-l mai gasesc. In ultimii ani am apelat obsesiv la Opium/YSL, First/Van Cleef&Arpels sau Anais Anais/Cacharel, insa de cateva zile m-a lovit nevoia de schimbare. Mi-am amintit de Fleur de Fleur si binenteles de negasit. Cert e ca pana acum n-am avut atat de acut mirosul in cap...In opinia mea nu exista sau n-am mirosit eu parfum mai feminin si cu o putere mai mare de a te transpune intr-o lume minunata numai la amintirea miresmei ...o combinatie de dulce disperare, abandon, excitare, mirosul florilor dupa ploaie...

http://www.youtube.com/watch?v=49Yxt9FEp5o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu