marți, aprilie 12, 2011

Creme miraculoase

Ma dispera de ceva timp buzele dureros de crapate. Am incercat complex de B-uri care a functionat pentru buze dar m-am ales si cu cateva kg in plus, imi plac B-urile, ma energizeaza dar ma si ingrasa. Si uite asa m-am obligat sa incep sala din nou dar de data asta mi-am gasit si companie ... un prieten al fratelui meu, pompier, o companie delicioasa de mers la sala. Asa ca in disperare de cauza am inceput sa caut Homeoplasmine, despre care am auzit ca Deneuve il are permanent in geanta pentru buze. Farmacista:..."aa... unguentul pentru fundul bebelusului?"...what?...nop...pentru buzele mele!...:)). Asa ca aseara plina de speranta l-am aplicat pe buze inainte de culcare, dimineata...surpriza...cele mai fine si hidratate buze, nici urma de crapaturi. In concluzie Homeoplasmine / Boiron ocupa un loc de cinste in topul cremelor miraculoase!
Incercati-l cu incredere pentru iritatii ale pielii, buze, nas inrosit si iritat. Si ce e cel mai important: nu contine chimicale...este un unguent homeopat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu