sâmbătă, septembrie 19, 2009

Azi am incercat o dermatoloaga noua, Mirela Miertoiu, care de fapt are un cabinet de dermato-cosmetica. Practic beneficiezi de 2 in 1. Tratamente dermatologice, cosmetica faciala si corporala. N-am mai intalnit in Romania un loc atat de profesionist si vesel in acelasi timp. Extrem de grijulie, isi trateaza personal toti pacienti ajutata de 2 asistente. Face munca unui dermatolog si a unei cosmeticiene in acelasi timp. Deloc ieftin, dar merita fiecare banut, tenul meu arata minunat. Si-a castigat o clienta fidela chiar daca isi muta cabinetul din Dorobanti in Baneasa.
Tot azi m-am hotarat sa incep keto...dificil fara dulciuri...dar foarte eficient pentru castigarea de masa musculara. Mi-am facut provizii din toate semintele si nucile posibile: dovleac, susan, floarea soarelui, in, migdale, caju, pin,
Ce mananc la keto: curcan, vita, peste, nuci, seminte, branza capra, oua, legume, verdeturi, salate, ulei presat la rece...

Un comentariu: