vineri, septembrie 18, 2009

Ce mi-a inseninat ziua?..: .... o felicitare virtuala delicioasa ....pe care am gasit-o cu 11 zile intarziere de la 2 prieteni dragi din Constanta, prieteni care orice s-ar intampla vor ramane in inima mea, chiar daca circumstantele nu ne mai permit sa ne vedem mai des....pupici.

Pentru ca in ultima luna am epuizat babele, manastirile, schiturile vechi de 400 ani, preotii, calugarii, am facut usor 2.000km prin tara....am trecut la doctori...:))...am ajuns azi la iridiologul Ovidiu Muscoi. Foarte interesant, cu o lupa si o lanterna iti vede in ochi de la mosteniri genetice pana la afectiuni. Mii de pacienti..extrem de expeditiv si la obiect....la mine a sarit de pe scaun la prima privire...ceee???...ce-ai patit duduie?...n-am mai intalnit la nimeni atatea linii de stres....si mi-a umplut o punga cu passiflore si d-astea...de stres, durere si inima albastra. Mi-a interzis cu desavarsire dulciurile si fainoasele pentru ca cica as avea creierul super activ si nu mai are nevoie de excitanti. Neaparat gimnastica, jogging, somn la greu....M-am executat imediat si cu ocazia asta mi-am indeplinit o dorinta mai veche...m-am inscris la o scoala de dans: cha-cha, rumba, salsa, tango, samba, vals...un deliciu...




7 comentarii:

  1. Imi poti spune cum te-ai programat la domnul doctor? Consultatiile se fac tot langa Cora Pantelimon?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am luat programarea unei prietene, dar am vrut sa mai programez pe cineva si mi-a spus ca programarile noi se fac langa Cora Pantelimon.

    RăspundețiȘtergere
  3. merge tratam dat de Dr Muscoi?
    as dori si eu un nr de contact,sunt din Cta si as vrea sa merg cu copilu
    sanatate

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceea ce stiam de la medici a confirmat dr. Muscoi,studiindum irisul cu o lupa.Nr.de tel. pt. programari este 021 2551858 in primele 5 zile ale fiecarei luni.

    RăspundețiȘtergere
  5. as dori si eu mai multe detalii despre DR.OVIDIU MUSCOIU!am mers cativa ani buni la dumnealui ptr intreaga familie.....este un SUPER OM!

    RăspundețiȘtergere
  6. l am gasit la plafarul din prelungirea ghencea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Il gasiti la nr 0731 319 929 in prelungirea ghencea :)

    RăspundețiȘtergere